zo 24 mrt (09:30)
zo 24 mrt (18:30)
Ds. C. van de Scheur Veenendaal

Kerkdiensten

Elke zondag worden er twee kerkdiensten gehouden in onze dorpskerk.

De aanvangstijden zijn 9.30 uur en 18.30 uur.

De tweede dienst waarin de eigen predikant voorgaat, heeft in de regel het karakter van een leerdienst.

Daarnaast zijn er ook op alle christelijke feestdagen kerkdiensten (Kerst, Goede Vrijdag, Pasen, Hemelvaartsdag, Pinksteren), evenals op de oud- en nieuwjaarsdag.

Op de tweede feestdagen wordt er een zangdienst met meditatie gehouden, waaraan jongeren hun (muzikale) medewerking verlenen.

Kerkboekje

Elke zondag liggen er in de kerk boekjes voor de kinderen. Kinderen kunnen deze voor de dienst pakken en meenemen. Het kerkboekje kun je voor en tijdens de dienst invullen en aan het eind meenemen naar huis. Thuis kan er aan de hand van het ingevulde kerkboekje nagepraat worden over de dienst. Voor een potlood of pen mag je zelf zorgen. Soms liggen er speciale boekjes. Bijvoorbeeld bij een doopdienst, op Eerste Paas- en Kerstdag.

Preekbespreking

Enkele keren per jaar wordt voor de jongeren uit de gemeente een preekbespreking gehouden in “De Hof” of in de pastorie.

In de activiteitenkalender, de kerkbode en via de afkondigingen in de kerkdienst wordt dit bekend gemaakt.

Voor Eben-Haëzer 12-16 zal de preekbespreking 's morgens plaatsvinden en voor Maranatha 16+'s avonds.

Ringleiding

In het kerkgebouw is, evenals in het verenigingsgebouw, een ringleiding aanwezig ten behoeve van mensen met een gehoorapparaat.

In de kerk zijn de zitplaatsen van het middenvak en direct aansluitend aan de gangpaden het best om gebruik te maken van deze ringleiding.

wo 20 mrt (14:30)
Contactmiddag
wo 20 mrt (19:00) 19:45
Verkoop collectebonnen en inleveren verjaardagszakjes