Ds. C. van de Scheur Veenendaal

Brotherhood & Sisterhood

Alle jeugd van 15 jaar en ouder zijn van harte welkom op de jongerenavonden: BROTHERHOOD (voor de boys) en SISTERHOOD (voor de girls). De avonden zullen 1x in de maand worden georganiseerd bij iemand thuis.

Kenmerken voor deze bijeenkomsten zijn: Aandacht voor elkaar, meeleven, belangrijke dingen delen, vragen stellen, tijd voor God, er voor elkaar willen zijn, veiligheid, vertrouwen, ontspannen sfeer en verbinding.

Deze avonden zullen op de vrijdag zijn. De tijden worden gedeeld in de whatsappgroepen van de beide groepen.

Leidinggevenden:

Brotherhood: Gerrit Westeneng en Martijn Willemsen

Sisterhood: Claudia Verweij en Mariska van de Koot

Lijkt het jou nou leuk om je aan te sluiten bij BROTHERHOOD of SISTERHOOD? Je bent van harte welkom!

Neem contact op met een van onderstaande personen, dan voegen zij je toe in de groep zodat je op de hoogte bent van de data en tijden.

Eerste avond Brotherhood: 30 September – Hoevelakenseweg 75 bij Martijn

Eerste avond Sisterhood: 16 September – Dronkelaarseweg 27 bij Claudia

wo 20 mrt (14:30)
Contactmiddag