Ds. C. van de Scheur Veenendaal

Secretaris:                        Iris v.d. Pol – v.d. Meyde

Overige leden:                  Anke Gerritsen - Verkerk

Vanuit de diaconie:            Roel v.d. Veen

Sinds juli 2017 zijn wij deelgenotengemeente, via de GZB, van Robert en Danja Duits in Albanië.

Hierdoor zijn wij verbonden aan de familie Duits die uit de hervormde gemeente Voorthuizen is uitgezonden. Deze verbondenheid bestaat uit wederzijds contact. De familie Duits stuurt bijvoorbeeld nieuwsbrieven en bezoekt de gemeente tijdens zijn/haar verlof. Wij zijn als gemeente  financieel medeverantwoordelijk voor de uitzending.
We hopen als zendingscommissie dat de zending hiermee een ’gezicht’ krijgt binnen onze gemeente.

In 2021 is de Familie Duits terug naar Nederland gekeerd, waarmee hun uitzending naar Albanië er op zit. Eind 2021 zal de Familie de gemeente voor een laatste keer een terugkoppeling geven van hun gedane werk en de situatie in Albanië. Deze datum volgt.
Als zendingscommissie zijn wij op dit moment op zoek naar een nieuw ‘project’.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van de ZC zijn:

4 maal per jaar landelijke GZB collecte (voor exacte data zie GZB.nl)

Najaar: Verkoop van het bijbels dagboek  ‘Een handvol koren’.

Voorjaar: De potgrondactie en mestactie.

Namens de GZB:

Maak gebruik van de GZB-gebedsapp

Download de GZB-gebedsapp en ontvang dagelijks een gebedspunt voor onze zendingswerkers en partnerkerken. De app is zowel in de Google Playstore als de App Store te vinden onder de naam ‘De GZB’. Vindt u het fijner om de gebedspunten per mail te ontvangen? Dat kan ook! Meld u dan aan via www.gzb.nl/gebed. Zendingswerk kan niet zonder uw gebed. Bidt u mee?

Word zendingsmaatje!

Anderen in aanraking brengen met Gods liefde. Dat is wat de zendingswerkers van de GZB willen! Heb jij ook het verlangen om het Evangelie te delen? Word vandaag nog zendingsmaatje! Zodat meer mensen wereldwijd het Evangelie horen. Ga naar www.zendingsmaatje.nl en bid, leef en geef mee!

wo 20 mrt (14:30)
Contactmiddag
wo 20 mrt (19:00) 19:45
Verkoop collectebonnen en inleveren verjaardagszakjes