Ds. L. Smelt Voorthuizen
ma 01 apr (09:30)
Ds M van Leeuwen, Ermelo / Zangdienst

Collectebonnen wordt collectemunten.

Uit  kostenoverwegingen gaan we overstappen van bonnen op collectemunten. Vanaf D.V. woensdag 20 maart zijn deze verkrijgbaar bij de collectemuntenverkoop. De kleuren en waardes van de munten blijven gelijk aan de waarde van de collectebonnen, daarnaast komen er extra munten met een waarde van €5,00 (rood) en €10,- (paars).

• Bonnen van €0,50 en €2,50  zijn nog verkrijgbaar tot en met de verkoop van mei. de andere bonnen waren met de laatste verkoping al uitverkocht.
  • Het aantal munten wat u afneemt mag u zelf bepalen. Er is verpakking aanwezig, maar onze voorkeur is dat u hier zelf voor zorgt.
  • Collectebonnen blijven geldig. Wel graag de bonnen zo spoedig mogelijk inleveren, dat helpt ons met tellen!
  • Tussentijdse aanschaf van munten is niet (meer) mogelijk. Wel onderzoeken we de mogelijkheden van een bestelsysteem.

Voor vragen mag u altijd contact opnemen met één van de kerkrentmeesters of commissie leden.

Liturgie themadienst zondag 28-1-2024

Het nieuwe rooster voor de kinderoppas staat nu op de website:

kerkelijke gegevens > kinderoppas

Jaaragenda 2023-2024

LET OP!! UPDATE JAAR AGENDA  PER 12-02-2024

De jaaragenda  2023/2024 wordt dit jaar niet thuis bezorgt.  Wel liggen er nog papieren exemplaren  in “de Hof” en komende zondag bij de uitgang van de kerk om mee te nemen en te bewaren of vraag de koster om een exemplaar.

Ook op onze website is de jaaragenda te downloaden (onder kerkelijke gegevens/agenda)

Website:

Om de website actueel te kunnen houden is het van belang om wijzigingen door te geven op het volgende mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tevens hierbij de oproep aan de leidinggevenden van de verenigingen, clubs en kringen om de informatie op de website te controleren en zonnodig de wijzigingen aan mij door te geven.

Met een hartelijke groet, Gert van de Koot

wo 03 apr (18:00)